Επίπεδη κοιλιά;;; Ευκολότερη απώλεια βάρους;;; Προβιοτικά… αγάπες μου!!! 💋

Τι είναι τα προβιοτικά;

Τα προβιοτικά είναι ωφέλιμα βακτήρια του εντέρου που υποκινούν τους φυσικούς πεπτικούς χυμούς και τα ένζυμα και διατηρούν τη σωστή λειτουργία των πεπτικών μας οργάνων. Οι προβιοτικοί μικροοργανισμοί ζουν στον ανθρώπινο οργανισμό χωρίς να τον βλάπτουν, επιζούν κατά τη διαδικασία της πέψης και περνούν στο έντερο, όπου και ασκούν την ευεργετική τους δράση και συμβάλλουν στην βελτίωση της υγείας αλλα κ διατήρηση του σωστού βάρους. Τα προβιοτικά μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην αποβολή τοξινών που υπάρχουν στο σώμα, βοηθούν στην απώλεια βάρους και οδηγούν σε επίπεδα περισσότερης ενέργειας, καθώς και στην εξισορρόπηση των επιπέδων pH του σώματός μας!

Αυτές ειναι κάποιες απο τις τροφές που ειναι πλούσιες σε προβιοτικά, μας χαρίζουν επίπεδο στομάχι και συμβάλλουν στην απώλεια βάρους:

Πολύτιμη πηγή προβιοτικών είναι το γιαούρτι και ιδιαίτερα όσα έχουν παρασκευαστεί με το πιο γνωστό προβιοτικό το γαλακτοβάκιλλο. Καλό είναι πριν αγοράσετε κάποιο γιαούρτι να διαβάζετε σχολαστικά την ετικέτα του, ώστε να είστε πλήρως ενημερωμένοι για τα συστατικά που περιέχει. Προτιμήστε τα γιαούρτια που έχουν φυσικά συστατικά, συγκεκριμένα «ζωντανές και δραστικές καλλιέργειες» για μέγιστα οφέλη για την υγεία, σε αντίθεση με κάποια που περιέχουν σάκχαρα. (στη φωτό ειναι το γιαούρτι που χρησιμοποιώ εγώ κάθε μερα.)

Τα προβιοτικά μπορούν να προστεθούν σε υψηλής ποιότητας σκούρα σοκολάτα, μέχρι και τέσσερις φορές περισσότερο από πολλές μορφές γαλακτοκομικών. Αυτό είναι ένα μόνο από τα οφέλη για την υγεία της μαύρης σοκολάτας. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε µαγνήσιο και λιγότερα λιπαρά από τη σοκολάτα γάλακτος.
Λίγες κουταλιές της σούπας σκόνη κακάο χωρίς ζάχαρη πάνω σε βρώμη ή μια χούφτα από κομμάτια κακάο που διατίθενται σε καταστήματα βιολογικών τροφίμων θα ήταν καλύτερα από κάποια κοινή σοκολάτα.

Με λιγότερο πικάντικη γεύση και σχεδόν διπλάσια ποσότητα αντιοξειδωτικών από το φρέσκο σκόρδο, το μαύρο σκόρδο φαίνεται πολυκαιρισμένο και προέρχεται από τη διαδικασία ζύμωσης σε υψηλές θερμοκρασίες για περίπου 1 μήνα. Η απαλή, γλυκιά γεύση του μαύρου σκόρδου, το καθιστά ως μια ευέλικτη υπερτροφή. Προσθέστε το σε κάθε συνταγή στην οποία θέλετε να χρησιμοποιήσετε το φρέσκο σκόρδο, από πιάτα ζυμαρικών, μέχρι σε σούπες και μαγειρευτά. Και το καλύτερο; Δεν μυρίζει!

Το προζύμι αποτελεί μια συμβιωτική καλλιέργεια μικροοργανισμών με ευεργετικές ιδιότητες. Τα προβιοτικά βακτήρια που περιέχει έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες, ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού και μειώνουν τις φλεγμονές και τις μολύνσεις.

Το κοινό πράσινο τουρσί είναι μια εξαιρετική πηγή προβιοτικών. Όσο λιγότερο εμπορευματοποιηθεί, τόσο το καλύτερο. Για τουρσιά πλούσια σε προβιοτικά, επιλέξτε κυρίως ποικιλίες φυσικής ζύμωσης, όπου δεν έχει χρησιμοποιηθεί ξίδι στη διεργασία οξίνισης. Ένα διάλυμα θαλασσινού αλατιού και νερού ενθαρρύνει την ανάπτυξη των ευεργετικών βακτηρίων και μπορεί να δώσει στα ξινά τουρσιά επιπλέον οφέλη.

Οι ελιές αποτελούνται από μεγάλες ποσότητες προβιοτικών, ιδιαίτερα όταν βρίσκονται σε άλμη, διότι η άλμη επιτρέπει στις προβιοτικές καλλιέργειες να ευδοκιμήσουν. Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε ως σνακ ή ακόμη πιο εύκολα στις σαλάτες σας.

Μερικά ακομα προϊόντα που περιέχουν προβιοτικά, είναι:
πάστα φασολιών από ζύμωση, κεφίρ, ξινόγαλο, pao cai (είδος τουρσί, σύνηθες στην κινέζικη κουζίνα), σουκρούτ (είδος λάχανου τουρσί), σάλτσα σόγιας.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *